CZC slaví 25 let = 25% sleva na 40 produktů

CZC, dvojka na trhu s elektronikou, slaví v dubnu čtvrtstoletí své existence a v průběhu celého měsíce nabízí zákazníkům postupně celkem 40 produktů s 25% slevou. Skladové množství herní konzole PlayStation 5 bylo vyprodáno během 10 minut od spuštění akční nabídky. V rámci 25letého výročí vzpomíná CZC ina legendární produkty, které v 90. letech platily za technologickou špičku.

CZC se u příležitosti dubnové oslavy 25 let ohlíží se sloganem „Kdo tohle nezná, jako by nebyl“ na ikonické produkty, které ovlivnily vývoj technologií i herního světa během jednotlivých let. V průběhu celého měsíce zároveň spouští akční nabídky s 25% slevou na 40 vybraných produktů, které zákazníci naleznou na narozeninové stránce. Kromě této exkluzivní akce nabízí CZC v rámci oslavy narozenin další stovky produktů za akční ceny, které zákazníci získají po zadání kódu.     

V pondělí 3. dubna byla spuštěna první várka pěti akčních produktů, do které byla zařazena herní konzole PlayStation 5 s hrou God of War Ragnarök, 43“ smart televizor TCL, herní sluchátka vlastní značky CZC.Gaming, stavebnice LEGO® Marvel Hulkbuster se 4049 dílky a hra Hogwarts Legacy pro PS5. Skladové množství akční nabídky PlayStation 5 bylo vyprodáno během 10 minut od spuštění.

Ve středu 5. dubna se akční nabídka rozšiřuje o další pětici atraktivních produktů – jednu z konfigurací 15,6“ notebooku Lenovo V15 G2, 27“ LED monitor Dell, jednu edici mobilního telefonu Infinix Note 12 PRO a karetní hry Pokémon TCG a také vybraný model true wireless sluchátek Lamax Dots 2. Během dubna budou dále spuštěny slevy ještě na dalších 30 produktů. Všechny produkty jsou v akční nabídce vždy v omezeném množství. „I po 25 letech na trhu si stále držíme naši geekovskou DNA. Slavíme proto stylově a budeme rádi, když i zákazníci budou slavit s námi. Proto jsme pro ně vybrali čtyřicítku produktů, které zařazujeme od pondělí 3. dubna postupně do nabídky za absolutně bezkonkurenční ceny. Obrovský zájem o akci, který se projevil hned v prvních minutách od spuštění, nás moc potěšil a uvažujeme proto o rozšíření nabídky o několik dalších produktů,“ doplňuje Milan Duda, ředitel marketingu CZC.